Kundeservice

https://www.funidelia.dk/cart

Jeg har modtaget et ufuldstændigt produkt / dele eller tilbehør mangler

Vi beklager, at du har modtaget et ufuldstændigt produkt, vi har muligvis modtaget det i denne tilstand fra fabrikken.

Kontakt os for at anmode om en returnering gennem din konto og specificer årsagen i afsnittet om returnering, eller brug kontaktformularen herunder. For at fremskynde processen skal du angive produktets

  • Referencenummer og angive den manglende del.
  • Ordrenummer

Når vi har modtaget din anmodning, vil vi kontakte dig så hurtigt som muligt med en løsning. Hvis refusionen bliver godkendt, returnerer vi det fulde beløb, der er betalt for varen ekskl. Forsendelsesomkostninger, eller hvis produktet stadig er tilgængeligt, sender vi dig et nyt produkt. Du har 14 kalenderdage fra den dato, du modtog ordren til at fremsætte dette krav.

** Vigtigt: Det er obligatorisk at underrette os om den manglende del af produktet og din intention om at returnere det, før du sender varen tilbage til os. Undladelse af at gøre det, kan medføre, at returneringen afvises.

Andre relaterede spørgsmål:
Top